דלגו לתוכן המרכזי

סומכים עליך, ראש הממשלה

  סומכים עליך, ראש הממשלה טור מיוחד בעקבות נסיעתו של רה''מ לעצרת האו''ם בניו יורק מפי עומרי אקוניס, רכז צעירי הליכוד. 

''ראש הממשלה בנימין נתניהו, נמצא בשעות אלה בארה"ב כשליח מדינת ישראל, שליחם של כלל אזרחי המדינה, גם אלה שלא הצביעו מעולם וגם לא יצביעו לעולם לליכוד, גם אלה שאינם מסכימים עם מדיניותו, מדיניות שבאה לידי ביטוי בתמיכה רחבה בקרב הציבור בישראל.

בזמן שמכיוון איראן נשמעות השכם וערב הצהרות על הרצון "להשמיד את האויב הציוני" ובזמן שהיכולות לממש את האיום הולכות וקרבות, אנו כצעירים לא יכולים שלא להיזכר בערב חג השבועות של שנת 1981: רבים מאיתנו טרם נולדו או היו ילדים קטנים, אך ההחלטה של ראש ממשלת ישראל, מנחם בגין ז"ל, לתקוף את הכור הגרעיני בעיראק, היוותה החלטה שהיום ידועה לכל אזרחית ואזרח בישראל כהחלטה ששינתה את ההיסטוריה של מדינת ישראל והצילה אותה מתקיפה ממשית.

אנו כצעירים, דור העתיד של מדינת ישראל, יודעים שהנסיעה של ראש הממשלה לעצרת האו"ם בניו-יורק אינה חופשה שנתית וגם לא טיול מאורגן. מטרתו של ראש הממשלה היא להבטיח את עתיד כולנו, מבוגרים וצעירים כאחד.

  סומכים עליך, ראש הממשלה בימים אלה, ברור לכולם כי המדיניות בה נקט ראש הממשלה בשנים האחרונות, מדיניות של הצפת האיום האיראני על מדינת ישראל ועל שלום העולם כולו, היא זו אשר הובילה לפקיחת העיניים של אומות העולם ולהעלאת הנושא על סדר היום העולמי.

לצערנו, טרם נעשו צעדים משמעותיים בכדי להסיר את האיום האיראני, אך אנו יודעים שביכולתו של ראש הממשלה להציג את האמת לעולם, לדבר שוב אל ההיגיון של מנהיגי העולם ולהסביר שהאיום הזה אינו בעיה של מדינת ישראל בלבד, אלא של העולם החופשי כולו.

בימים בהם "האלטרנטיבות" למנהיגותו של ראש הממשלה מביכות עצמן שוב ושוב מעל כל במה אפשרית, בימים בהם אלה שטוענים כי יוכלו לנהל את מדינת ישראל אינם מסוגלים לענות על שאלות פשוטות או מאבדים עשתונות בטלוויזיה, בימים בהם האתגרים בכל התחומים מתעצמים מיום ליום, אנו יודעים שיש רק מנהיג אחד שיכול לנווט את הספינה אל חוף מבטחים.

אנו סומכים עליך ראש הממשלה שתעשה שוב את מה שעשית בפעם הקודמת שיצאת כשליח העם בישראל לעצרת האו"ם בניו-יורק, ותשכנע את העולם בחשיבותה של מדינת ישראל בתוך אי של חוסר יציבות.
אנו מחזקים אותך ובטוחים כי תמשיך לעמוד על האינטרסים החיוניים לעם ישראל כולו, למעננו ולמען הדורות הבאים!''