דלגו לתוכן המרכזי

צעירי הליכוד תומכים בחיילי צה"ל ובכוחות הביטחון

  צעירי הליכוד תומכים בחיילי צה"ל ובכוחות הביטחון ביום ראשון ה- 18.11.2012 התקיימה הפגנת תמיכה בממשלת ישראל וצה"ל, הנלחמים להשיב את השקט והביטחון לתושבי מדינת ישראל.

חברי תא לביא גלעד, תא הסטודנטים של צעירי הליכוד היוו חלק פעיל באירגון ובהוצאת ההפגנה לפועל.

תא לביא גלעד באוניברסיטת חיפה פועל כחלק בלתי נפרד מצעירי הליכוד בצפון אשר פועלים כחלק בלתי נפרד מצעירי הליכוד.

מטרתו של התא לגייס כמה שיותר סטודנטים להיות חברים במפלגת הליכוד ופעילים בצעירי הליכוד.      

ההפגנה שנערכה ברחבת הדשא של אוניברסיטת חיפה, באה כתגובה לפעיולותם המזעזעת של סטודנטים ערבים ולצערנו גם יהודים, אשר התקיימה בשבוע שעבר. הסטודנטים הללו בחרו לעמוד דקת דומיה למחבל ורב המרצחים, אחמד ג'עברי. פעילות זו מהווה שיא חדש ופריצת כל המחסומים בפעילות השמאל הקיצוני באוניברסיטת חיפה.

להלן דבריו של יושב ראש תא לביא גלעד חיפה יונתן דובינסקי: "אין לאפשר במה ולגיטימציה לפעילות מסוג זה במוסד ציבורי הממומן על ידי משלם המיסים הישראלי. באוניברסיטת חיפה, מזה שנים, מנצלים לרעה את עקרון חופש הביטוי ואת עקרון החופש האקדמי של מרצים, תוך הבעת דעה אחת מסוימת בפני הסטודנטים וביטול של דעות אחרות. התא שלנו ישמיע דעות נוספות, יהווה אלטרנטיבה אידיאולוגית וילחם על שוויון אמיתי בין הסטודנטים בקמפוס. כמו כן אני רוצה להודות לכל חברי התא שעמלו להצלחת הפגנה זו ובעיקר לגדי בריסקמן ורותם סגל."

צעירי הליכוד ותאי לביא גלעד בכל רחבי הארץ, תומכים בחיילי צה"ל וכוחות הביטחון בפעילותם החשובה כנגד הטרור מעזה וחלקם אף לוקחים חלק פעיל במאמץ הצבאי.