דלגו לתוכן המרכזי

מורשת צעירי הליכוד

   מורשת צעירי הליכודהמורשת של צעירי הליכוד:

י"א באדר הינו יום הזכרון הממלכתי לזכר הנופלים בקרב על תל-חי, צעירי הליכוד יצאו גם השנה, הרביעית ברציפות, לזכור את הגיבורים ולסייר בצפון הארץ.

השנה התארחו צעירי הליכוד אצל ראש עיריית נצרת-עילית, מר שמעון גפסו.

קבוצה ייצוגית של כ-30 צעירות וצעירי ליכוד עלו גם השנה לתל-חי להשתתפות בטקס של תנועת בית"ר במעמד שרים וח"כים מהתנועה, כבכל שנה שולבה העלייה עם סיור בצפון הארץ והפעם הוחלט להתמקד בעיר נצרת-עילית, בה עושה ראש העירייה חיל ומצעיד את העיר אל עבר תקופה טובה כאשר הדגש הוא על ייהוד העיר ועל החזרת הציונות לקידמת הבמה.

שמעון גפסו, המשמש כראש העיר החל משנת 2008,קיבל את צעירי הליכוד בחדר ישיבות המועצה שם העביר להם סקירה מקיפה על העיר, חשיבותה הרבה כעיר יהודית מובהקת, התעשייה והפעילות למען האוכלוסייה הצעירה בעיר.

לאחר הקרנת סרטון התדמית שטח גפסו את משנתו ובראשה ייהוד העיר והעמידה אל מול גורמים שונים אשר מתנגדים להצגתה כעיר יהודית לכל דבר, כזו אשר שמה לה למטרה להוות עיר יהודית-מרכזית באיזור העמק והגליל.

ראש העירייה סקר את חתך האוכלוסייה, התעשייה המפותחת והמתפתחת בעיר, עידוד הבנייה למען צעירים, שילובם של צעירי הליכוד אשר פועלים באיזור הצפון כחלק בלתי נפרד מההנהגה העתידית של העיר ושל האיזור כולו ואת הדגש על סממנים יהודיים-ציוניים שיהוו דוגמא לשאר הערים, בצפון בפרט ובמדינת ישראל כולה.

לאחר הסקירה ושלב השאלות יצאו צעירי הליכוד למרפסת המשקיפה על האיזור כולו, שם קיבלו הסבר מפורט על הנעשה בעיר ועל החשיבות הרבה בעשייה ציונית באיזור מוקף בישובים ערביים.

לאחר הביקור, אותו הגדירו כולם כמרשים וככזה אשר שפך אור חדש על עשייה חיובית למען הציבור, המשיכו צעירי הליכוד אל עבר רחבת האריה השואג בתל-חי, שם השתתפו בטקס של תנועת בית"ר בו השתתפו מאות חניכי התנועה.

עובדה מעודדת נוספת הינה העלייה במספר החניכים בתנועת בית"ר שמסמלת את הקשר בין הנוער לבין הנהגת המחנה הלאומי בעתיד, כדברי זאב ז'בוטינסקי "בלעדי הנוער לא תיתכן שום תנועה".

צעירי הליכוד מבטיחים להמשיך ולעשות, לחבר את צעירי התנועה למורשת הציונית ומורשת המחנה הלאומי כולו ולהמשיך ולחזק את הקשר והזהות הליכודית של הפעילות והפעילים הרבים בצעירי הליכוד

  מורשת צעירי הליכוד