דלגו לתוכן המרכזי

צעירי הליכוד השתתפו בטקס יום הזיכרון לחללי העדה הדרוזית בעוספיה

 יום הזיכרון לחללי העדה הדרוזית בעוספיה  צעירי הליכוד השתתפו בטקס יום הזיכרון לחללי העדה הדרוזית בעוספיה

צעירי הליכוד השתתפו ביום שלישי ה-25.4.2012 בטקס יום הזכרון לחללי העדה הדרוזית שנערך בעוספיה, בכדי לכבד ולחזק את משפחות הנופלים. החברים התרגשו מהטקס המכובד והתרשמו מהקשר החזק ואהבת הארץ הקיימת בעדה.

ערב יום הזיכרון שהתקיים אתמול צוין הפעם בצורה יצירתית של סולידאריות בין דתית אך מאוד ישראלית שעה שצעירי הליכוד בצפון יחד עם נציגים חברי ליכוד רבים כגון: אסוון אבו חמוד מעוספיה, חיים לוי, פליקס קורטני, יניב בן שושן (חבר מועצת עיריית חיפה וחבר מרכז הליכוד), שי בן דוד, עידו כרמל, ג'יהאד מוסטפא, משה בר, עובדיה קרא, מנדי ספדי ורבים וטובים אחרים.

באירוע נאמו יושב ראש יד לבנים הדרוזי חבר הכנסת לשעבר אמל נאסרדין, סגן השר איוב קרא, שר המדע דניאל הרשקוביץ, ראש העדה הדרוזית מוואפק טריף ועוד.

עידו כרמל יוזם האירוע אמר :"אנחנו מאמינים שחייבים לשלב באופן מלא את מי שקשר ועדיין קושר את גורלו בעם ישראל ובארץ ישראל ויש לסייע להם בכל דרך אפשרית".

עומרי אקוניס, רכז צעירי הליכוד: " צעירי הליכוד מאמינים שיש להמשיך ולחזק את מערכת היחסים ולהדק את הקשר החם הקיים בין העדות, קשר חזק זה הוא מאבני היסוד של כלל החברה הישראלית וצעירי הליכוד ימשיכו בפעילויות משותפות עם חברי הליכוד הדרוזים על מנת לבצע הלכה למעשה את המשפט "ואהבת לרעך כמוך".